vrijdag 18 maart 2011

SV Honselersdijk - VV Naaldwijk

Avond voetbal is nog niet echt een pretje als je niet in een stadion van een eredivisie club bivakkeert. En dan doel ik voornamelijk op het aanwezige kunstlicht, qua sfeer en of spanning maakt het niets uit. Op zich voor de romantici onder ons best leuk als die kaarsjes langs het veld haha.
Nee voor de beeldkwaliteit hoef je als fotograaf niet echt blij te worden van dit soort momenten, wel zie ik er altijd weer een uitdaging in om toch wat bruikbaar materiaal te produceren, uiteindelijk zit er in veel wedstrijden toch een nieuwswaarde voor de krant en waarde voor de fotograaf omdat die dan weer een plakkie kaas kan kopen.  Genoeg gel........

Afgelopen dinsdag was er op het sportpark Strijphorst te Honselersdijk een inhaalwedstrijd waarbij een periodetitel een rol speelde. De wedstrijd zou al eerder gespeeld worden, gewoon op de zaterdagmiddag echter ging die wedstrijd niet door . De reden daarvan was toen discutabel en ik meen zelfs dat de gastheer Honselersdijk hiervoor zelfs punt(en) aftrek heeft gekregen. Ik ben slechts de eerste helft actief geweest, ik had nog meer te doen en na het overzenden van de foto's in de rust ben ik vertrokken. Ik pakte bij het weggaan nog wel even de enigste goal mee (begin tweede helft) Hiermee pakte VV Naaldwijk de periode tiltel en viste Honselersdijk achter het net.
Ja het was best donker 1/250 F2,8 Iso 4000

Geen opmerkingen:

Een reactie posten